09
октябрь
2019
Эксперимент аясында
Эксперимент аясында
Жаңартылған білім беру аясында оқушының шығармашылық әрекеті арқылы құзырлығын қалыптастыру
Іле ауданы, Байсерке ауылы, №12 орта мектепте «Жаңартылған бағдарлама негізінде бастауыш сыныптардағы пәндер бойынша сабақтарды жоспарлау барысында шығармашылық тапсырмаларды пайдалану жолдары» тақырыбындағы ғылыми-әдістемелік эксперимент жұмысы бойынша «Өрлеу» БАҰО АҚ» Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты «Мектепке дейінгі тәрбие және тұлғаны әлеуметтендіру» кафедрасының аға оқытушысы, тренер З.З.Асемжанова мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетті. Әдістемелік көмек барысында бастауыш сынып мұғалімдерінің сабақтары талданып, пікір алмасты. Сабақтардың басты мақсаты - оқушының жұмысты шығармашылықпен ойлауы, қабілетінің дамуы, білуі мен танымдық белсенділігін, логикалық ойлауын, тілдік қорын арттыру болғандықтан, сабақ барысына төмендегідей ұсынастар айтылды.
1. Шығармашылық тапсырмалардың тақырып мазмұнына сай берілуі;
2. Балалардың өз беттерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Формирование компетентности учащихся через творческую деятельность в рамках обновленного образования
В средней школе №12 с. Байсерке Илийского района по научно-методической экспериментальной работы на тему "Пути использования творческих заданий при планировании уроков по предметам начальных классов на основе обновленной программы" старший преподаватель, тренер Института повышения квалификации педагогических работников "Өрлеу" Алматинской области З.З.Асемжанова оказала методическую помощь.
В ходе методической помощи были проанализированы уроки учителей начальных классов, обменялись мнениями.
Так как главной целью уроков является творческое выполнение заданий учащимися, развитие их мыслительной деятельности, развитие логического мышления, повышение словарного запаса, для улучшения качества знаний были предложены следующие рекомендации.
1.Соответствие творческих заданий теме урока;
2. формирование навыков самостоятельной работы у учащихся.
Әдістемелік көмек көрсету сәтінен көріністер:
Жаңартылған білім беру аясында оқушының шығармашылық әрекеті арқылы құзырлығын қалыптастыру
Іле ауданы, Байсерке ауылы, №12 орта мектепте «Жаңартылған бағдарлама негізінде бастауыш сыныптардағы пәндер бойынша сабақтарды жоспарлау барысында шығармашылық тапсырмаларды пайдалану жолдары» тақырыбындағы ғылыми-әдістемелік эксперимент жұмысы бойынша «Өрлеу» БАҰО АҚ» Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты «Мектепке дейінгі тәрбие және тұлғаны әлеуметтендіру» кафедрасының аға оқытушысы, тренер З.З.Асемжанова мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетті. Әдістемелік көмек барысында бастауыш сынып мұғалімдерінің сабақтары талданып, пікір алмасты. Сабақтардың басты мақсаты - оқушының жұмысты шығармашылықпен ойлауы, қабілетінің дамуы, білуі мен танымдық белсенділігін, логикалық ойлауын, тілдік қорын арттыру болғандықтан, сабақ барысына төмендегідей ұсынастар айтылды.
1. Шығармашылық тапсырмалардың тақырып мазмұнына сай берілуі;
2. Балалардың өз беттерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Формирование компетентности учащихся через творческую деятельность в рамках обновленного образования
В средней школе №12 с. Байсерке Илийского района по научно-методической экспериментальной работы на тему "Пути использования творческих заданий при планировании уроков по предметам начальных классов на основе обновленной программы" старший преподаватель, тренер Института повышения квалификации педагогических работников "Өрлеу" Алматинской области З.З.Асемжанова оказала методическую помощь.
В ходе методической помощи были проанализированы уроки учителей начальных классов, обменялись мнениями.
Так как главной целью уроков является творческое выполнение заданий учащимися, развитие их мыслительной деятельности, развитие логического мышления, повышение словарного запаса, для улучшения качества знаний были предложены следующие рекомендации.
1.Соответствие творческих заданий теме урока;
2. формирование навыков самостоятельной работы у учащихся.
Әдістемелік көмек көрсету сәтінен көріністер: